Det är mitt i natten...

Och vad gör jag? Jo, kokar ihop en matlåda som Marlene kan ha med sig på jobbet imorgon...
Klockan har passerat midnatt och det betyder LCHF i två månader, no excuses. Ska verkligen verkligen ge det en chans utan fusk den här gången.

Har funderat lite över den här bloggens innehåll också... Ska nog göra den lite hundvänligare. :-)
Jag har ju tre hundar nu och de omnämns nästan aldrig så det får nog bli lite mer mix av det framöver!

Viktresan börjar i alla fall nu och jag går gärna ner ca tio kg (om inte lite mer till och med) tills i juni och sen gäller det att hålla den formen också... Jag vill inte bara utan jag vet att jag kan! Snortaggad. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0